دنیای جدید، خرید نوین: طراحی سایت فروش اینترنتی

دنیای جدید رو به دیجیتالی شدن است. خرید کالا و خدمات هم یکی از زمینه‌های اصلی است که در حال تحول از حالت سنتی به حالت دیجیتالی است. برای خرید یک کالا لازم نیست تا چندین ساعت زمان صرف کنید و با در شهر سفر کنید و به محل فروش کالا برسید.

با مراجعه به سایت‌های اینترنتی می‌توانید در زمانی کوتاه ده‌ها فروشنده و صدها کالا از برندهای مختلف را از نظر کارایی و مشخصات و قیمت مقایسه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا کالا درب منزل شما ارسال شود.

فروشگاه اینترنتی

تا چند سال پیش تصور اینکه مردم برای خرید بسیاری از کالاها مثل کفش و لباس که نیازمند بررسی و لمس فیزیکی هستند، از اینترنت استفاده کنند، دور از ذهن بود ولی اکنون گروه‌های بسیار بیشتری از کالاهای خاص هم از طریق اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسند.

آینده را پیش‌بینی کنید

حتی اگر اکنون کسب و کار شما به صورت اینترنتی درنیامده است، باید بتوانید آینده را پیش‌بینی کنید و فروش کالا و خدمات خود را حداقل در کنار فروش سنتی از طریق اینترنتی هم قابل انجام کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، طراحی فروشگاه اینترنتی و ثبت محصولات در سایت و آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای ارسال و فروش آنلاین کالا است.

اگر امروز نتوانید به موقع اقدام لازم را انجام دهید، ممکن است فرصت و فضایی که امروز وجود دارد هیچ وقت دیگر فراهم نباشد و ناچار شوید با هزینه‌ی بیشتر و با ریسک بالاتر کار آسان امروز را به انجام برسانید.

هزینه راه اندازی سایت فروش اینترنتی کالا چقدر است ؟

سایت فروشگاه اینترنتی هزینه‌ی زیادی ندارد و در زمانی کوتاه قابل راه اندازی است. در اغلب موارد با استفاده از سیستم‌های از پیش آماده فروشگاهی و سفارشی‌سازی و طراحی قالب اختصاصی برای آن، فروشگاه شما آماده‌ی ارائه‌ی خدمت می‌شود.

اگر امکانات و ابعاد فروشگاه مورد نیاز شما زیاد و بزرگ باشد، لازم است تا فروشگاه به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود که این روش هم نسبتا در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای مناسب در دسترس شما قرار دارد.

جهت مشاوره و برآورد امکانات و هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروش آفلاین کالا

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای فروش کالا از طریق اینترنت در اختیار شماست، فروش آفلاین است. در این نوع طراحی سایت، کالاهای شما با قیمت یا بدون قیمت در سایت درج می‌شوند و مشتریان برای مشاوره و ارسال سفارش خرید کالا، می‌بایست با شما تماس بگیرند.

سایت فروش آفلاین برای برخی کالاها که قیمت زیادی دارند یا تعیین نوع محصول بدون گفتگوی تلفنی امکان‌پذیر نیست مناسب است.

برای مثال سایت فروش اینترنتی تاسیسات سنگین ساختمان می‌تواند به این صورت طراحی شود تا خریداران پس از بررسی ویژگی‌های محصولات و مقایسه‌ی آن‌ها، جهت دریافت پیش‌فاکتور و مشاوره و خرید با فروشگاه به صورت تلفنی در تماس باشند.

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر می‌خواهید از طریق اینترنتی خدمات و کالاهای خود را به فروش بگذارید، فقط کافی است با ما تماس بگیرید. در زمانی بسیار کوتاه شما هم می‌توانید یک سایت فروش اینترنتی کالا در اختیار داشته باشید و فروش محصولات خود را به صورت آنلاین به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱