آنالیز رایگان سئو

پیش از آنکه بخواهید یک طرح سئو برای سایت خود آماده کنید، می‌بایست با نقاط ضعف و قوت سایتتان آشنا شوید و بدانید که با صرف انرژی و هزینه در چه مسیری می‌توانید بیشترین بازدهی را کسب کنید.

سئو سایت

داشتن پیش‌زمینه‌ی ذهنی از مسیر پیش‌رو برای دستیابی به سئو خوب، کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری برای صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها آسان‌تر شود.

یکی از خدمات روکا که به صورت رایگان به مشتریان ارائه می‌شود، آنالیز سئو سایت برای تعیین مسیر پیش‌رو و گام‌های لازم در جهت موفقیت در سئو است. همچنین زمان و هزینه‌ی سئو در این آنالیز تا حدود زیادی مشخص خواهد شد.

برای آنالیز دقیق سئو ارائه‌ی اطلاعات زیر الزامی است:

  • نام دامنه‌ی سایت اگر قبلا طراحی شده است
  • سایت تعدادی از رقبای برتر که کسب و کاری مشابه دارند
  • کلمات کلیدی هدف
  • سابقه‌ی فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌ی سئو در صورت وجود

بررسی سئو سایت

در مرحله‌ی آنالیز سئو، اطلاعات فوق با منابع اطلاعاتی گوناگون مورد تحلیل قرار می‌گیرند و نتیجه‌ی بررسی سئو در یک گزارش که شامل زمان و قیمت تخمین‌زده شده و راه‌حل‌های پیشنهادی برای موفقیت است به درخواست کننده ارائه خواهد شد.

راه حل‌های پیشنهادی برای سئو ممکن است شامل موارد زیر باشند:

در برخی موارد که سایت هدف برای دستیابی به سئو قبلا طراحی شده باشد، ممکن است به دلایل فنی یا عدم کیفیت کافی سیستم موجود، لازم شود تا سایت مجددا با رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سرعت و حجم طراحی شود. یکی از مزایای روکاوب، در اختیار داشتن تخصص‌های سئو و طراحی سایت حرفه‌ای در کنار یکدیگر است. طراحی سایت با سیستم‌های مدیریت محتوای متنوع و همچنین طراحی سایت اختصاصی با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی گزینه‌های موجود برای موفقیت شما در طراحی سایتی بهینه برای سئو خواهد بود.

درخواست آنالیز سئو سایت خود را ارسال کنید

برای ارسال درخواست آنالیز سئو، یا مشاوره سئو از فرم زیر استفاده کنید یا با شیوه‌های دیگر با ما تماس بگیرید.

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    شماره‌ی تماس

    نشانی سایت

    سایت‌های رقیب

    کلمات کلیدی هدف

    سابقه فعالیت‌های سئو انجام شده

    توضیحات در صورت نیاز

     

    مشاوره رایگان تلفنی
    ۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
    ۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱