طراحی سایت با وردپرس(با یک‌سال پشتیبانی رایگان)

وردپرس پرکاربردترین نرم‌افزار برای طراحی سایت است. این سیستم با ده‌ها میلیون کاربر بزرگترین جامعه‌ی توسعه دهندگان و استفاده کنندگان را دارا می‌باشد. وردپرس سیستمی رو به رشد است و روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • سادگی و سهولت استفاده
  • تنوع و انعطاف‌پذیری
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  • امنیت بالا
  • مقرون به صرفه بودن
  • سرعت بالا
  • پشتیبانی قوی
  • قابلیت ارتقا

مزایای طراحی سایت وردپرس در روکا

با سفارش طراحی سایت با وردپرس در روکا به مزیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد دست پیدا می‌کنید که به طور مستقیم روی بازدهی سایت شما در زمینه‌ی جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو( سئو ) اثر مثبت بر جای می‌گذارند.

۱- طراحی قالب اختصاصی وردپرس

طراحی قالب برای سایت وردپرس شما به صورت تخصصی و اختصاصی با گرافیک دلخواه شما و با رعایت اصول روز برنامه‌نویسی به انجام می‌رسد. این قالب‌ها بسیار سبک و سریع و کارآمد هستند و از نظر فنی نسبت به قالب‌های آماده بسیار کارآمدتر می‌باشند.

۲- کم حجم و پرسرعت

قالب سایت شما دارای حجمی بسیار کم خواهد بود. در نتیجه سایتی کارآمد و چابک در اختیار خواهید داشت. این موضوع اثر مثبت و مستقیم روی سئو سایت شما بر جای می‌گذارد. مشتریان شما با هر کلیک در یک چشم‌برهم‌زدن به هدف خود می‌رسند.

سرعت طراحی سایت

۳- سئو در کنار طراحی سایت

در روکا طراحی قالب اختصاصی برای وردپرس به صورت پیش‌فرض با اصول سئو به انجام می‌رسد. همچنین افزونه‌ی سئو روی سایت شما نصب می‌شود و به دقت تنظیمات آن به انجام می‌سد. در نهایت مشاوره‌های لازم برای مدیریت صحیح سایت در جهت سئو، به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد داشته باشید به صورت ویژه روی سئو برخی کلمات کلیدی فعالیت کنید، باز هم در کنار شما خواهیم بود.

۵- طراحی سایت ریسپانسیو(سازگار با موبایل)

سایت شما با رعایت اصول ریسپانسیو برای نمایش صحیح در موبایل و تبلت، طراحی خواهد شد. امروز تعداد کاربرانی که سایت شما را از طریق موبایل باز می‌کنند نسبت به افرادی که با کامپیوتر شخصی از اینترنت استفاده می‌کنند بیشتر است و طراحی سایت واکنش‌گرا یک نیازی اساسی برای هر سایت اینترنتی به شمار می‌رود.

طراحی سایت واکنش گرا

۶- افزونه‌های اختصاصی

روکا پتانسیل برنامه‌نویسی افزونه‌های سفارشی و اختصاصی برای سایت شما را دارا می‌باشد. اگر برخی از نیازمندی‌های شما با امکانات وردپرس همخوانی نداشته باشد، می‌توانیم آن‌ها را به صورت ویژه برای شما برنامه‌نویسی نماییم.

۷- فروش اینترنتی

آیا می‌خواهید که در کنار اطلاع‌رسانی، به فروش کالا نیز بپردازید؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس در کنار افزونه ووکامرس، می‌تواند برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیز به کارگیری شوند.

۸- به‌روزرسانی خودکار

به دلیل عدم استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های آماده و قفل شکسته، سایت شما همیشه می‌تواند به روز باشد و با چند کلیک، همیشه از آخرین تغییرات هسته و افزونه‌های وردپرس بهره‌مند شوید. همچنین این امکان وجود دارد که به‌روزرسانی خودکار را برای هسته‌ی وردپرس و افزونه‌ها فعال نمایید.

۹- ایمن و پایدار

هنگامی که سایت شما همیشه به روز باشد و در آن از قالب‌ها و افزونه‌های قفل شکسته استفاده نشده باشد، سطح امنیت در سایت شما بسیار بیشتر خواهد بود. به علاوه برخی لایه‌های امنیتی کاملا اختصاصی در قالب‌های طراحی شده توسط روکا وجود دارند که راه را برای خرابکاری‌های متداول سد می‌کنند.

۱۰- قیمت منصفانه

در روکا هزینه‌ای که برای طراحی سایت با قالب اختصاصی و با کیفیت و پایدار و ایمن پرداخت می‌کنید، منصفانه است و رضایت شما را جلب خواهد کرد. البته راه‌اندازی یک سایت با قالب آماده و بدون رعایت اصول فنی و تخصصی سئو همیشه ارزان‌تر است.

۱۱- پشتیبانی و گارانتی رایگان یک‌ساله

ما به کیفیت کار خود اطمینان داریم و سایت‌های طراحی شده را به مدت یک سال به صورت رایگان تحت پشتیبانی و گارانتی قرار می‌دهیم. در مدت پشتیبانی هرگونه اشکال احتمالی به صورت رایگان برطرف می‌شود و در صورت نیاز راهنمایی و مشاوره‌های لازم در خصوص استفاده‌ی بهینه از سایت را به شما ارائه می‌کنیم. در صورت تمایل می‌توانید مدت پشتیبانی را برای سال‌های بعد هم تمدید نمایید.

برنامه نویسی وردپرس

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی php توسعه پیدا کرده است و طراح سایت در هنگام طراحی سایت در بخش‌های مختلفی می‌تواند با نوشتن برنامه‌های سفارشی، عملکردهای وردپرس را تغییر دهد یا قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کند. کدهای سفارشی می‌توانند داخل قالب سایت یا داخل افزونه‌های سفارشی نوشته شوند. برنامه‌نویسی وردپرس علاوه بر اطلاعات فنی در خصوص وردپرس، به مهارت برنامه‌نویسی php هم وابسته است.

برنامه نویسی

پرسش‌های متداول طراحی سایت با وردپرس

آیا مدیریت وردپرس آسان است ؟

یکی از دلایل اصلی موفقیت وردپرس، آسان بودن استفاده از آن است. با صرف زمانی کوتاه برای مشاهده‌ی آموزش مدیریت سایت وردپرس، خودتان می‌توانید بخش‌های مختلف سایت را تغییر دهید و مطالب جدید در آن درج کنید و مطالب اضافی را حذف نمایید.

وردپرس بهتر است یا طراحی سایت اختصاصی ؟

بسته به اینکه در طراحی سایت چه نیازهایی داشته باشید و برای آینده چه اهدافی را دنبال می‌کنید، ممکن است طراحی سایت WordPress یا طراحی سایت اختصاصی، گزینه‌ی بهتر برای شما باشد. پاسخگویی به این پرسش پیش از بررسی دقیق شرایط، ممکن است عواقب پرهزینه‌ای برای شما به وجود آورند. بنابراین توصیه می‌شود تا پیش از تصمیم‌گیری ابتدا نیازها و برنامه‌های خود را مشخص کنید و سپس از کمک کارشناسانی با تجربه که بتوانند در این زمینه به شما مشاوره بی‌طرفانه و علمی بدهند، استفاده کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است ؟

قیمت طراحی سایت بر اساس تخصص و زمان مورد نیاز برای اجرای آن تعیین می‌شود. همان‌گونه که گفته شد، طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر روش‌ها به زمان کمتری نیاز دارد و در نتیجه هزینه‌ی نهایی طراحی سایت با این سیستم مدیریت محتوا نیز در مقایسه با روش‌های دیگر کمتر است. سایر هزینه‌های مرتبط با طراحی سایت، مانند طراحی قالب اختصاصی و برنامه‌نویسی سفارشی افزونه مانند سایر روش‌ها در هزینه‌ی نهایی اثرگذار خواهند بود.

برآورد هزینه‌ی اولیه برای طراحی سایت‌های اطلاع‌رسانی با استفاده از وردپرس و قالب اختصاصی ۷.۵ میلیون تومان است. قیمت دقیق پس از بررسی نیازمندی‌های پروژه و امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز در سایت قابل برآورد می‌باشد.

معایب استفاده از قالب آماده برای طراحی سایت ورپرس چیست ؟

قالب‌های آماده وردپرس در اینترنت به آسانی قابل یافت هستند. این قالب‌ها شامل ده‌ها افزونه جانبی در سمت فرانت‌اند و بک‌اند هستند و باعث می‌شوند تا سایت شما پر حجم شود و سرعت آن کاهش پیدا کند و در نتیجه وضعیت سئو سایت شما آسیب خواهد دید.

همچنین بسیاری از این قالب‌ها به صورت غیرقانونی و بدون مجوزهای لازم از طرف توسعه‌دهنده‌ی اصلی در سایت‌ها منتشر می‌شوند و حجم قابل توجهی از آن‌ها حاوی کدهای مخرب و مشکلات امنیتی هستند.

وردپرس برای طراحی چه سایت‌هایی مناسب است ؟

وردپرس برای کاربردهای مختلفی قابل استفاده است. برای ساخت سایت‌هایی با کاربردهای زیر معمولا از وردپرس استفاده می‌شود:

  1. سایت‌های شرکتی( اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات و خدمات )
  2. سایت‌های خبری و با ساختار بلاگ
  3. سایت‌های فروشگاهی با ابعاد کوچک
  4. مجله‌های اینترنتی

اگر کاربرد سایت مورد نظر شما چیزی خارج از موارد بالا است یا حجم محتوا و بازدیدکنندگان آن زیاد است، ممکن است وردپرس بهترین گزینه برای شما نباشد. باید در نظر داشته باشید که وردپرس یک نرم‌افزار است که امکانات گسترده‌ای دارد ولی لزوما ابزاری نیست که برای تمامی نیازها انتخابی مناسب به حساب بیاید.

سفارش طراحی سایت با وردپرس

هر چه زودتر برای طراحی سایت تصمیم بگیرید، رقبای کمتری در اینترنت خواهید داشت و فرصت بیشتری برای بهبود سئو در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی، با ما تماس بگیرید.

۴ نظر در مورد «طراحی سایت با وردپرس(با یک‌سال پشتیبانی رایگان)»

  • طراحی فروشگاه موبایل می‌گوید:

    با سلام
    آیا وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی موبایل هم مناسب است ؟

    • با سلام
      وردپرس با استفاده از افزونه ووکامرس قابلیت استفاده برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را هم دارد. ولی با توجه به نیازهای خاصی که ممکن است در برخی فروشگاه‌های آنلاین وجود داشته باشد، ممکن است چندان گزینه‌ی مناسبی نباشد.
      با توجه به طرح و ایده و نیازهایی که دارید، می‌بایست بهترین گزینه انتخاب شود.

  • سروش می‌گوید:

    من یه سایت دارم که با زبون asp نوشته شده میخواستم ببینم امکانش هست این سایت رو به یه اپ ووکامرس متصل کنم؟

    • با سلام
      ووکامرس یک افزونه برای سیستم وردپرس است و متصل کردن آن به یک سایت دیگر که با ASP نوشته شده است، کار تقریبا نشدنی است
      اگر می‌خواهید از امکانات ووکامرس استفاده کنید، لازم است تا سایت شما روی وردپرس پیاده‌سازی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱