مشاوره طراحی سایت

با توجه به استفاده‌ی فراگیر از سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی سایت در شکل ساده‌ی آن به کاری آسان و قابل فراگیری در زمان کوتاه تبدیل شده است. حضور در کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توانند ابزاری برای یادگیری طراحی سایت با این ابزارها باشند. با این حال طراحی تخصصی سایت و ایجاد سایتی بدون عیب و نقص که سبب‌ساز مشکلات کوچک و بزرگ در آینده نباشد به دانش مهندسی نرم‌افزار نیازمند است.

طراحی سایت سفارشی

علاوه بر سیستم‌های مدیریت محتوا که خود نیز از تنوع زیادی برخوردارند. از جمله وردپرس، دروپال، جوملا، پرستاشاپ و بسیاری موارد دیگر، ابزارهای و روش‌های دیگر طراحی سایت مانندASP.net، php و Laravel نیز وجود دارند.

استفاده از هر یک ار روش‌ها و ابزارهای فوق، برای برخی کسب و کارها و فرآیندها مناسب و برای برخی نامناسب هستند. استفاده از بهترین روش تنها زمانی امکان‌پذیر است که مزایا و معایب هر روش برای توسعه دهنده قابل بررسی و تحلیل و نیروهای فنی مورد نیاز نیز در دسترس باشند. در صورتی که هر یک از شرایط فوق فراهم نباشند، دانش و ابزارهای در دسترسی تعیین‌کننده خواهند شد که ممکن است در بازدهی و عملکرد سایت طراحی شده اثرات ناخوشایند قابل مشاهده و غیرقابل مشاهده‌ای بر جای بگذارد.

مشاوره طراحی سایت وردپرس

هنگامی که بخواهید سایت جدیدی طراحی کنید، با مراجعه به شرکت‌های مختلف طراحی سایت، یکی از گزینه‌هایی که بسیار نام آن را خواهید شنید، طراحی سایت با وردپرس است. وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا است که برای منظور خاصی آماده‌سازی شده است و برای هر پروژه‌ی طراحی سایت مناسب نیست ولی به دلیل سادگی بسیاری از سایت‌ها به اشتباه با این سیستم طراحی می‌شوند. برای یک انتخاب صحیح به مشاوره طراحی سایت با وردپرس نیاز خواهید داشت.

مشاوره طراحی سایت

روکا با تکیه بر تجربیات چندین ساله‌ی متخصصین و مهندسان نرم‌افزار و طراحی سایت خود، آمادگی دارد، کسب و کار شما و نیازمندی‌های شما را برای طراحی سایت تحلیل و بهترین و کارآمدترین روش‌ها و مسیرها را در اختیار شما قرار دهد. برای مشاوره و اجرا در کنار شما خواهیم بود. با ما تماس بگیرید.

۱۴ نظر در مورد «مشاوره طراحی سایت»

  • با سلام
    من یک سایت برای آموزشگاه احتیاح دارم و می خواهم بدانم چقدر زمان و هزینه دارد.
    مشخصات سایت: یک سایت که دانشجویان در ٱن پس از ثبت نام و دریافت یوزرنیم و پسورد بتواند وارد محیط کاربری خود شوند و در آنجا جدول درسهای انتخاب شده خود را ببینند و نمرات خود را هم مشاهده کنند و در انتها از آنها پرینت هم تهیه کنند.
    منتظر جواب هستم. با تشکر

  • سعید می‌گوید:

    سلام وقتتون بخیر”
    من میخوام یک سایت چند منظوره درست کنم که مهمترینش صرافی اینترنتی و اموزشی و محاسباتی باشه بفرمایید با طراحی سایت به روش ورد پرس امکان پذیر هست؟تازه دامنه ir ثبت کردم.لطفا راهنمایی کنید چقدر هاست خرید کنم . و هزینه طراحی سایت چقدر میشه؟ و هزینه پشتبانی و ابدیت پقدر خواهد شد؟؟
    با تشکر فراوان

    • با سلام
      درست کردن سایتی با مشخصات فوق، با وردپرس امکان‌پذیر است ولی گزینه‌ی مناسبی نیست. چون برنامه‌نویسی افزونه‌های سفارشی در وردپرس با هزینه و محدودیت‌های زیادی همراه خواهد بود.
      این سایت می‌بایست به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود.
      برای برآورد هزینه، لطفا از طریق فرم تماس با ما، اطلاعات بیشتری برای ما ارسال بفرمایید تا نتیجه خدمتتان اعلام شود.

  • محمدجواد می‌گوید:

    سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم من چه سایتی بزنم که از اون کسب درآمد کنم یعنی چه سایت هایی پر بازدید اند.میشه لطفا راهنماییم کنید

    • با سلام
      اگر خودتان ایده‌ای ندارید می‌توانید در سایت الکسا، سایت‌های پربازدید ایران را ببینید که چه موضوعاتی دارند

  • با سلام. میخواستم بپرسم به جز ورد پرس چه راه هایی دیگه واسه طراحی سایت هست؟

    • با سلام
      به طور کلی دو روش وجود دارد. یکی با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا که وردپرس مشهورترین آن‌ها به شمار می‌رود و روش دیگر، برنامه‌نویسی اختصاصی سایت با زبان‌های برنامه‌نویسی مثل php یا ASP.net یا Python.

  • سلام من هاست و دامین خریدم ولی نمی‌دانم چه طور سایت درست کنم از وردپرسم خوشم نمیاد میشه یه پیشنهاد به من بدین از چه راهی باید سایتمو درست کنم سایت من سایت تبلیغاتیه

    • با سلام
      برای برآورد هزینه طراحی سایت باید دقیقا مشخص کنید که چه هدف و برنامه‌ای دارید و آن را برایمان ارسال نمایید تا پیشنهاد فنی برای طراحی و برنامه‌نویسی سایت را خدمتتان ارسال نماییم

  • محمد می‌گوید:

    سلام میخواستم ببینم که طولانی بودن دامنه یا اسم سایت تاثیری بر سیو پذیری سایت داره؟

    • با سلام
      این طور موارد حتی اگر تاثیری هم روی سئو داشته باشند، بسیار جزئی است. ولی به طور کلی هر عاملی که از نظر یک مخاطب باعث کم شدن اعتبار سایت شما شود، روی سئو هم اثر منفی می‌گذارد

  • محمد می‌گوید:

    سلام میخواستم یه سایت بزنم در رابطه با کارم نمایندکی سامسونگ اهواز رو دارم میخاستم یه سایت بزنم ک از طریق سایت داخل گوگل سرویس نصب و تعمیرات بگیرم و محصولات فروشی فروشگاهمون رو بفروش بزارم کیشه راهنماییم کنید

    • با سلام
      احتمالا منظور شما این است که سایتی داشته باشید که در گوگل رتبه‌ی سئوی خوبی داشته باشد و بتوانید از طریق موتور جستجو مشتریان را جذب کنید. برای انجام این کار قدم اول راه اندازی یک سایت و تکمیل محتوای آن است و بعد به صورت تخصصی باید روی سئوی آن فعالیت انجام شود. برای مشاوره و طراحی سایت و سئو با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱