استفاده از هدایای تبلیغاتی در فروشگاه اینترنتی

ارسال هدایای تبلیغاتی به صورت جداگانه یا به همراه بسته‌های ارسالی مشتریان یکی از روش‌های افزایش رضایتمندی و تبدیل خریداران به مشتریان دائمی است. در ادامه به نکات مهم مربوط به ارسال هدایای تبلیغاتی در فروشگاه اینترنتی مربوط هستند، می‌پردازیم.

فروشگاه اینترنتی

صاحبان فروشگاه اینترنتی همزمان با ارسال هر بسته محصول برای مشتریان، می‌توانند یک یا چند هدیه تبلیغاتی را نیز همراه بسته ارسال نمایند. این هدایا می‌تواند متناسب با حجم خرید مشتریان، جنسیت و سن خریدار و عوامل متنوع دیگر طبقه‌بندی و به صورت هوشمندانه برای آنان فرستاده شود.

همچنین این هدایا می‌توانند برای مشتریان ویژه به صورت جداگانه و خارج از بسته‌های سفارش به انجام برسد. البته لازم است تا قبل از ارسال با مشتریان هماهنگی لازم صورت بپذیرد.

مزیت ارسال هدایای تبلیغاتی

یه هدیه تبلیغاتی علاوه بر اینکه مدت‌ها توسط خریدار مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تبلیغی ارزان قیمت و دائمی برای شما به حساب آید، موجب افزایش رضایمتمندی و وفاداری خریدار به فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

چه هدیه‌ای را برای چه کسی ارسال کنیم ؟

اینکه برای کدام یک از مشتریان خود چه هدیه‌ای بفرستید تا بیشترین اثربخشی را داشته باشد به بررسی و تحقیق و همچنین نوع محصولاتی دارد که در فروشگاه اینترنتی شما ارائه می‌شود.

برای مثال در یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی، ممکن است هدایای تبلیغاتی خوراکی گزینه‌های بهتری باشند. یا ممکن است بخواهید بر اساس سفارش‌های قبلی مشتریان، هدیه‌هایی که مکمل خریدهای قبلی آنان است را برای ایشان در نظر بگیرید.

علاوه بر اینکه خودتان می‌توانید هزینه‌های این تبلیغات را بر عهده بگیرید، می‌توانید از تامین‌کنندگان کالا نیز بخواهید تا هدایایی را برای خریداران شما در نظر بگیرند. این هدایا هم برای شما و هم برای تامین کننده، مفید خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *