پشتیبانی و توسعه سایت وردپرس

وردپرس کار راه‌اندازی سایت را به فرآیندی آسان تبدیل کرده است. هزاران قالب و افزونه‌ی رایگان به صاحبان سایت‌ها کمک می‌کنند با کمترین تلاش یک سایت برای تامین نیازهای خود طراحی کنند.

وردپرس

یک سایت با کیفیت و کارآمد برای اینکه بتواند در رقابت با سایت‌های دیگر عملکرد خوبی داشته باشد، می‌بایست به طور حرفه‌ای طراحی شود و اصول مختلف سئو، تجربه‌کاربری، کارایی، سازگاری با موبایل( ریسپانسیو )، امنیتی و بهینه‌سازی در آن رعایت شود.

انجام این فعالیت‌ها با کیفیت برتر، بر خلاف راه‌اندازی سایت با قالب و افزونه‌های آماده کاری تخصصی است و به خدمات حرفه‌ای پشتیبانی و نگهداری سایت نیازمند است.

پشتیبانی وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس بسته به نوع سایت و ابعاد سایت و امکانات و افزونه‌هایی که روی آن نصب و فعال شده‌اند، می‌تواند دامنه‌ی کوچک یا بزرگی داشته باشد. به طور کلی بیشتر سایت‌ها در بخش پشتیبانی به خدمات زیر نیازمند هستند.

  1. به‌روزرسانی منظم سایت و افزونه‌ها
  2. تهیه‌ی پشتیبان کامل از فایل‌ها و پایگاه داده ماهیانه یک بار روی سرور دیگر
  3. رفع مشکلات احتمالی امنیتی
  4. رفع مشکلات احتمالی و ناسازگاری سایت در زمان به‌روزرسانی‌های جدید
  5. مقابله با کامنت‌های مزاحم و اسپم و به‌روزرسانی روش‌های جلوگیری خودکار از آن‌ها
  6. تنظیم و بهینه‌سازی ساختار و افزونه‌های موجود
  7. بهینه‌سازی پایگاه داده و فایل‌های جانبی برای افزایش سرعت و کاهش حجم

خدمات پشتیبانی دیگر مانند درج محتوا در سایت، بهینه‌سازی‌های تخصصی سئو، برنامه‌نویسی افزونه‌های جدید، انجام تغییرات در عملکرد و قالب سایت و هرگونه خدمات دیگر می‌تواند بسته به نیاز به موارد فوق افزوده شوند.

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس بر اساس میزان فعالیت مورد نیاز و تخصصی بودن آن قابل تعیین است. اگر فعالیت‌های عمومی مثل به‌روزرسانی،‌ رفع اشکال، پشتیبانی امنیتی و موارد عمومی در این فعالیت مورد نیاز باشد، هزینه‌ها مشخص و محدود هستند و اگر به توسعه‌ی سایت، سفارشی‌سازی و مواردی مثل برنامه‌نویسی افزونه نیاز باشد، هزینه‌ها بیشتر خواهند بود.

پشتیبانی سایت وردپرس در روکا

روکا علاوه بر ارائه‌ی خدمات پشتیبانی سایت به مشتریانی که طراحی سایت خود را به ما سپرده‌اند، آمادگی دارد پشتیبانی سایت وردپرس که توسط شرکت‌ها و افراد دیگر نیز طراحی شده‌اند را بر عهده بگیرد.

خدمات پشتیبانی می‌تواند شامل تغییرات، بهبود، افزایش امکانات، سئو یا بهینه‌سازی سایت، افزایش سرعت، کاهش حجم، تهیه‌ی پشتیبان، بازابی رمز، رفع اشکال و سایر موارد مورد نیاز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید.