طراحی سایت با در نظر گرفتن سئو

امروزه طراحی سایت بدون در نظر گرفتن اهداف سئو کاری اغلب بی فایده است. اگر سایتی نتواند به مقدار کافی ترافیک از گوگل دریافت کند و برای کلمات کلیدی پرمخاطب نتواند در صفحه‌ی اول گوگل دیده شود، در حقیقت، سایتی است که به ندرت می‌تواند حتی هزینه‌ی اولیه‌ی خود را جبران کند.

به همین دلیل در نظر گرفتن اصول سئو در زمان شروع به کار طراحی سایت، بسیار مهم و حیاتی است. بسیاری از مواردی که کمک می‌کنند تا سایتی وصعیت سئو خوبی داشته باشد و بتواند در صفحه‌ی اول گوگل دیده شود، مواردی است که از ابتدا در طراحی سایت و طراحی قالب و ساختار سایت می‌بایست پیش‌بینی شوند.

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت چه مقدار در سئو تاثیر دارد ؟

گوگل به خوبی سایت‌های با کیفیت را شناسایی می‌کند. سایت‌هایی که اصول طراحی سایت ریسپانسیو را رعایت کنند، سبک و سریع باشند، اصول فنی سئو در آن‌ها رعایت شده باشد و آنچه کاربران به دنبال آن هستند را به آسانی در اختیارشان قرار دهند.

بنابراین اگر در فاز نخست طراحی سایت، اصول مرتبط با سئو به صورت تخصصی رعایت نشوند، بسیاری از تلاش‌های دیگر سئو در آینده بی اثر یا کم اثر می‌شوند.

آیا نصب افزونه برای رعایت اصول سئو در طراحی سایت کافی است ؟

افزونه‌های سئو روی میلیون‌ها سایت نصب هستند ولی تعداد بسیار کمی از این سایت‌ها می‌توانند در رتبه‌های نخست گوگل دیده شوند. بنابراین هرچند نصب این گونه افزونه‌ها روی سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، ضروری است، اصول متعدد دیگری وجود دارد که با نصب هیچ افزونه‌ای قابل دستیابی نیست و جز با بهینه‌سازی تخصصی و فنی کارشناسان طراحی سایت و آشنا به سئو قابل دستیابی نیست.

غیر از طراحی سایت چه موارد دیگری در سئو تاثیر دارند ؟

پس از آنکه یک سایت با کیفیت و اصولی در اختیار داشتید، رعایت اصول دیگر سئو و فعالیت تخصصی برای بهبود رتبه گوگل، به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید. برخی از عوامل که می‌توانند سئو سایت شما را بهبود دهند عبارتند از:

  1. تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد
  2. ساختار منطقی و قابل استفاده سایت برای کاربران
  3. استفاده از تصاویر، صدا و فایل‌های چندرسانه‌ای برای بهبود انتقال مطلب به کاربران
  4. استفاده از عناوین و توضیحات خوب برای محتوای سایت

طراحی سایت به همراه سئو

اگر می‌خواهید سایتی با کیفیت و متناسب با اصول سئو گوگل داشته باشید، با ما تماس بگیرید. با خدمات تخصصی برنامه‌نویسی اختصاصی سایت و طراحی سایت با CMS در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *