بهترین نگارش فایرفاکس تا کنون منتشر شد

جدیدترین نگارش فایرفاکس که تغییراتی گسترده و مهم را تجربه می‌کند منتشر شد. در نگارش ۵۴ فایرفاکس که به تازگی منتشر شده است، عملکرد جدیدی به نام Electrolysis به کارگیری شده است.

فایرفاکس - Firefox

Electrolysis چیست؟

Electrolysis یا E10s شیوه‌ی جدیدی از اجرای همزمان و مدیریت مصرف حافظه‌ی برگه‌های متعدد در فایرفاکس است. وبسایت‌های مدرن امروزی برخلاف گذشته بیش از یک سایت اطلاع‌رسانی هستند و در بسیاری موارد مانند سایت‌های مالی، تجاری، شبکه‌های اجتماعی، خدمات آنلاین و سایر کاربردهای متداول، به توان بالایی از پردازنده و مصرف بالایی از حافظه نیاز دارند.

مرورگرهای سنتی ساختاری قدیمی دارند و برای این‌گونه کاربردها زیرسازی نشده‌اند. عملکرد Electrolysis در آخرین نسخه‌ی فایرفاکس راه حلی کارآمد برای استفاده‌ی بهتر از توان پردازشی سیستم و مصرف کمتر حافظه است.

با کمک این فناوری، فایرفاکس در هنگامی که چندین برگه را مورد استفاده قرار دهید، تا ۴ نسخه‌ی موازی از خود را اجرا می‌کند و با تقسیم بار پردازشی میان این نسخه‌ها، امکان استفاده‌ی بهتر از توان پردازنده و مدیریت بهتر مصرف حافظه را فراهم می‌کند.

افزایش سرعت و کاهش مصرف حافظه به صورت همزمان

مقدار مصرف حافظه در فایرفاکس ۵۴

در این نگارش فایرفاکس، تغییراتی بنیادین در شکل اجرای صفحات وب ایجاد شده است. این تغییرات با هدف کاهش مصرف حافظه و افزایش سرعت اجرای صفحات به صورت همزمان پیاده‌سازی شده‌اند. آخرین نگارش فایرفاکس در مقایسه با سایر مرورگرهای موجود در ویندوز، مک و لینوکس، کمترین مقدار حافظه را مصرف می‌کند و در عین حال بدون اینکه برگه‌های سنگین، سرعت عملکرد سایر برگه‌ها را کاهش دهند، می‌توانید با سرعتی زیاد از نرم‌افزارهای تحت وب خود استفاده نمایید.

دانلود آخرین نسخه‌ی فایرفاکس

برای دانلود آخرین نگارش فایرفاکس، اینجا کلیک کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این صفحه، نسخه‌های نصب آفلاین فایرفاکس برای سیستم‌های مختلف و زبان‌های مختلف را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱